Popcorn

Äntligen hemma från jobbet. Sista dagen för denna veckan (vad jag har fått reda på iallafall).
Det vart en ganska lugn kväll, men är trött i fötterna nu.. ska poppa lite popcorn och mysa ner mig i soffan tänkte jag.
Förövrigt kan jag ju berätta att jag hoppat på LCHF-tåget...Igen.. haha men nej, har klarat mig i två dagar nu utan att äta kolhydrater! (kommer dock äta lite kolhydrater ibland, tror inte kroppen mår bra när man tar bort något helt) Så det är bara till att fortsätta på samma sätt.. de första veckorna ska ju vara värst right?

Imorgon ska jag hem till mamma,pappa och syrran för att hälsa på och gosa med mina bebisar <3



Skrållan & Sazza är två Chavalier King Charles Spaniel


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0